WRITE MEMBER FORUM LOGIN LOGOUT

暱稱: 小翼
性別: 女
國家: 香港


訪客留言
最近三個月尚無任何留言
MORE...

唱K去~

2006 年 12 月 24 日  星期日

今日係平安夜><

好開心呀今日去唱K,

第一次同D fd去炸

朝早去陪呀媽一齊飲茶

都係第一次同D fd去飲茶==

同呀Wen,係最fd~(好順口)

同佢飲完茶之後就一齊去搵謝奶

等齊人就上去開房lo~

見到婷婷la~

好靚女呀!!

唔怪得之seasea咁鐘意佢la~@@

去到,

D人好冇禮貌==

入到去,

即刻唱歌

我地同佢地唔係好熟,

冇同佢地一齊玩>^<

同呀Wen玩

到我地點歌

點左幾首7flowers嘅

冇野好唱

我通常都係唱日文歌加嗎T^T

又冇B工,

又冇翼

咁大間野攞黎做咩架@@

唱唱下有人入黎

話點野食

佢好冇耐性

入左黎三次

第三次重要好火爆

我見到佢就想打佢la!!

四眼仔我認住你呀!!

同佢地唱左咁耐都係同佢地唔熟

呀Wen比人咀左一啖~kuku

謝奶你真係...搶我條女未死過呀?!

跟住藍藍佢地去買左Dsandy上黎

跟住D人話唔可以係間房飲野

佢地出左出飲

我地以為冇野

點知唱唱下,

果條四眼仔又入黎,

果時一點幾,

我地本來就兩點九先走嘅

佢一點九入黎

話唔做我地生意

個個都o晒=o=

話我地飲酒woo

佢都痴線架

sandy都算酒!?

我之前係咁飲la~

我地好無奈咁走

謝奶佢地話番西九

我同呀Wen就去WP

又去影貼紙相

影完就去左行街街

食M記,

咁就黎屋企lo~

p.s大家千其唔好去neway呀!!






 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | ... | 66 | »