今日係平安夜><
好開心呀今日去唱K,
第一次同D fd去炸
朝早去陪呀媽一齊飲茶
都係第一次同D fd去飲茶==
同呀Wen,係最fd~(好順口)
同佢飲完茶之後就一齊去搵謝奶
等齊人就上去開房lo~
見到婷婷la~
好靚女呀!!
唔怪得之seasea咁鐘意佢la~@@
去到,
D人好冇禮貌==
入到去,
即刻唱歌
我地同佢地唔係好熟,
冇同佢地一齊玩>^<
同呀Wen玩
到我地點歌
點左幾首7flowers嘅
冇野好唱
我通常都係唱日文歌加嗎T^T
又冇B工,
又冇翼
咁大間野攞黎做咩架@@
唱唱下有人入黎
話點野食
佢好冇耐性
入左黎三次
第三次重要好火爆
我見到佢就想打佢la!!
四眼仔我認住你呀!!
同佢地唱左咁耐都係同佢地唔熟
呀Wen比人咀左一啖~kuku
謝奶你真係...搶我條女未死過呀?!
跟住藍藍佢地去買左Dsandy上黎
跟住D人話唔可以係間房飲野
佢地出左出飲
我地以為冇野
點知唱唱下,
果條四眼仔又入黎,
果時一點幾,
我地本來就兩點九先走嘅
佢一點九入黎
話唔做我地生意
個個都o晒=o=
話我地飲酒woo
佢都痴線架
sandy都算酒!?
我之前係咁飲la~
我地好無奈咁走
謝奶佢地話番西九
我同呀Wen就去WP
又去影貼紙相
影完就去左行街街
食M記,
咁就黎屋企lo~
p.s大家千其唔好去neway呀!!
|