沉日情人節,
好開心,
第一次整朱古力,
好成功,
不過好少,
得8粒,
都好好架la,
朝早去左家維等Christy,
等呀等,
好奈呀!!,
黎左la,
同Christy&方包等的士,
冇車==,
衝去Christy屋企等,
發現我果日跑得超慢,
死下死下咁,
返到學校,
係喎,
冇帶笛喎,
死火,
點算,
問人借la,
慘,
崔崔未返,
問幽幽la,
有笛la,
好,
比朱古力人先,
好開心,
今年係第一次比朱古力人,
崔崔返la,
見到佢係到比野人,
咩黎嫁,
玫瑰花呀!!
佢比左我,
第一次有人送花比我炸,
high爆,
XD,
但係我唔可以唔記得今日嘅任務嘅,
就係比朱古力呀Wen,
一去去到放學,
衝去搵Wen,
未黎,
call佢,
死比headperfecf見到,
T^T,
我唔想比佢見到架,
算~
佢冇理我,
呀Wen黎la,
孔仔都係到,
叫燒賣睇呀Wen,
佢又唔知食錯咩,
唔理我,
方包大叫"賣Dee,你個扑街"
佢先望過黎,
死仔包,
又話想見呀Wen,
lee條衰仔,
就係我第一個比朱古力嘅男仔la,
佢搶架,
呀Wen要走,
好似同佢冇野講tim,
同方包等恆恆,
5點半,
玩陣先,
等到6點都未見人,
6點半,
到la,
見到真人la,
ok架,
方包,
你要幸福呀!!
~~~~~~~~~~~
返到屋企比人話,
慘慘,
10點幾先上網,
一上MSN,
李俊浩就同我傾,
一傾盲傾到4點幾,
佢都真係好勁,
真正嘅介女王,
洗唔洗咁多條呀,
佢讀迦密,
連開平女鐘意佢,
佢痴線架,
不過傾得好high,
~~~~~~~~~~~
今日,
訓到12點幾先起身,
鬼叫沉晚咁"早"訓咩,
冇幾奈,
佢又同我傾,
重一齊玩勁舞,
玩到2點果時,
佢問我,
"你出唔出得黎?"
"做咩呀?"
"去網吧玩lo"
"吓"
"得嘅"
"咁你出到去打比我la"
本來呀Wen都去架,
點知,
佢歌緊K,
我番我同佢,
同佢去到網吧,
我第一次黎嫁炸,
佢Beat up真係好勁,
單手玩,
勁爆,
叫左方包同我地一齊玩,
佢地係咁串對方,
我就冇咩點出聲,
玩到6點幾就走,
佢比錢呀,
唔洗比XD,
好人呢,
>3<
今晚繼續唔訓XD!!
|