WRITE MEMBER FORUM LOGIN LOGOUT

暱稱: 小翼
性別: 女
國家: 香港


訪客留言
最近三個月尚無任何留言
MORE...

情人節happy Valentine' day

2007 年 2 月 15 日  星期四

沉日情人節,

好開心,

第一次整朱古力,

好成功,

不過好少,

得8粒,

都好好架la,

朝早去左家維等Christy,

等呀等,

好奈呀!!,

黎左la,

同Christy&方包等的士,

冇車==,

衝去Christy屋企等,

發現我果日跑得超慢,

死下死下咁,

返到學校,

係喎,

冇帶笛喎,

死火,

點算,

問人借la,

慘,

崔崔未返,

問幽幽la,

有笛la,

好,

比朱古力人先,

好開心,

今年係第一次比朱古力人,

崔崔返la,

見到佢係到比野人,

咩黎嫁,

玫瑰花呀!!

佢比左我,

第一次有人送花比我炸,

high爆,

XD,

但係我唔可以唔記得今日嘅任務嘅,

就係比朱古力呀Wen,

一去去到放學,

衝去搵Wen,

未黎,

call佢,

死比headperfecf見到,

T^T,

我唔想比佢見到架,

算~

佢冇理我,

呀Wen黎la,

孔仔都係到,

叫燒賣睇呀Wen,

佢又唔知食錯咩,

唔理我,

方包大叫"賣Dee,你個扑街"

佢先望過黎,

死仔包,

又話想見呀Wen,

lee條衰仔,

就係我第一個比朱古力嘅男仔la,

佢搶架,

呀Wen要走,

好似同佢冇野講tim,

同方包等恆恆,

5點半,

玩陣先,

等到6點都未見人,

6點半,

到la,

見到真人la,

ok架,

方包,

你要幸福呀!!



~~~~~~~~~~~



返到屋企比人話,

慘慘,

10點幾先上網,

一上MSN,

李俊浩就同我傾,

一傾盲傾到4點幾,

佢都真係好勁,

真正嘅介女王,

洗唔洗咁多條呀,

佢讀迦密,

連開平女鐘意佢,

佢痴線架,

不過傾得好high,



~~~~~~~~~~~



今日,

訓到12點幾先起身,

鬼叫沉晚咁"早"訓咩,

冇幾奈,

佢又同我傾,

重一齊玩勁舞,

玩到2點果時,

佢問我,

"你出唔出得黎?"

"做咩呀?"

"去網吧玩lo"

"吓"

"得嘅"

"咁你出到去打比我la"

本來呀Wen都去架,

點知,

佢歌緊K,

我番我同佢,

同佢去到網吧,

我第一次黎嫁炸,

佢Beat up真係好勁,

單手玩,

勁爆,

叫左方包同我地一齊玩,

佢地係咁串對方,

我就冇咩點出聲,

玩到6點幾就走,

佢比錢呀,

唔洗比XD,

好人呢,

>3<

今晚繼續唔訓XD!!









 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 66 | »