WRITE MEMBER FORUM LOGIN LOGOUT

暱稱: 小翼
性別: 女
國家: 香港


訪客留言
最近三個月尚無任何留言
MORE...

睇戲...

2007 年 2 月 22 日  星期四

我其實沉日就番左黎架la,

但係好眼訓,

所以唔打blog,

今日,

同左方包&李俊俊去左睇戲,

<<番生侏羅館>>

11點係戲院等,

早到左,

方包次次都好早,

次次都係早過我,

李俊俊就...

又話黎,

點知佢冇lala去左個fd屋企,

call爆佢手提,

衰人!!

去M記等左陣,

再去番戲院,

黎左,

好,

睇戲,

買飛,

-口-

11點10分,

唔係11點45分咩,

算,

照買,

開左陣姐,

唔緊要,

殺呀,

入到去,

太黑,

睇唔到要坐邊,

佢地又要我搵喎,

\口/

見到la

但係好多人,

衝入去,

坐低左,

方包

李俊俊


套野好搞笑,

我同方包係咁笑,

佢我就聽到少少聲,

睇完之後,

好早炸,

1點

哇,

肥寶又未返屋企喎,

唔上得去住,

問李俊俊,

"你去邊?"

"去打機"

問方包去唔去玩下,

佢冇所謂,

所以,

我地就去左打機,

哇,

落雨呀,

好彩有帶"姐"

望下李俊俊,

冇帶,

果然,

我比左把"姐"佢,

"唔洗la"

"你攞la"

"我唔洗"

"我同方包有呀,我同佢用一把得la"

佢唔要,

我又唔想佢淋雨喎,

會病架ma,

為有同佢一齊用,

比方包係咁話,

我地冇野架,

去到紅綠燈,

    紅燈中

佢衝左過去,

我地O左,

唔理佢la,

我地自己去,

但係,

其實我係唔識去架,

方包問:

"係邊架?"

"唔知喎"

我:"我打比佢la"

"好呀"

終於,

去到,

\口/

好想話佢架la

算la,

我地自己玩,

玩左一個鐘,

見就黎3點,

要去寶寶屋企,

同佢講左bye之後就走lo~

     觀塘

寶寶屋企,

好亂,

亂過我XD,

玩得好high,

發現,

歌名真係可以好好笑,

係勁舞,

有個個人,

做DJ,

點左兩首,

<<我也是女人>>

<<不懂男人>>

D名好好笑,

我地係咁講笑,

寶寶煮麵好好食,

KUKU>3<

想再食,

個頭好痛,

可能淋左D雨,

病病地,

想訓...

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 66 | »