Lo,
當你比人笑過嘅時候,
你就唔會咁講,
我比人笑過唔小,
比人傷過唔小,
喊過都唔小,
你係唔會明白我嘅感受,
所以我先要保護自己,
我唔想有人hurt我,
所以我去打人,
咁樣我先可以保護到我,
男仔對我黎講,
可有可冇,
我只係要我身邊嘅人幸福就咁la,
即使,
佢地唔記得我,
我都冇所謂,
我只係想見到佢地開心,
咁就夠la,
我唔洗人地愛我,
我只係想去愛人,
無論佢地憎我定鐘意我,
佢地幸福就夠la,
~~~~~~~~~~~~~~~~~
今日買介刀嘅念頭又冇左,
因為太遠la,
懶得行==
Lo問過我,
點解我要鐘意"佢"
我都想知,
我鐘意左個我唔應該鐘意嘅男仔,
我地係冇好結果嘅,
倒不如放手,
我唔知點解我會鐘意佢,
但係,
我知,
我只係想佢幸福,
佢唔鐘意我,
冇所謂,
但係我唔想佢憎我!!
我知佢鐘意左個女仔果時,
我個心好痛,
我好想死,
我終於知道咩叫鐘意人,
為佢我唔知喊過幾多次,
我真係好想抱住你喊呀Lolo,
我好痛呀,
我應該點做先好,
Lolo,
我唔想再鐘意人,
真好辛苦呀!!,
我應該點呀,
你講比我知呀,
喊可唔可以減少痛苦,
可以嘅話,
我可唔可以借你一日,
比我喊一日,
好好地咁喊一日,
求下你,
好想介手,
睇住D血慢慢流出黎,
就好似減少左心痛嘅感覺,
Lolo,
你教下我應該點做好?
我係唔係要放手,
我放手嘅話,
佢地係唔係會開心D呀
咁我放手,我唔想見到有人唔開心,
咁樣我個心會好D,
我唔想再知佢地做過D咩,
我只係想佢地有時候會諗下我,
只係咁,
唔通個天要玩我?
點解我要咁失敗,
我唔會再咁,
我唔會再鐘意人,
我好想變做一個冇感情嘅人,
咁樣,
我就唔會痛la,
你地唔好講出去,
Lolo,Christy
由其是係"佢"
唔想佢為左我,
唔同佢一齊,
唔想佢地傷心,
就當我求下你地,
唔好講出去...
我嘅要求只有一個...
我會做你地每個人嘅守護天使,
直到永遠!!
|