WRITE MEMBER FORUM LOGIN LOGOUT

暱稱: 小翼
性別: 女
國家: 香港


訪客留言
最近三個月尚無任何留言
MORE...

唔明...

2007 年 2 月 28 日  星期三

Lo,

當你比人笑過嘅時候,

你就唔會咁講,

我比人笑過唔小,

比人傷過唔小,

喊過都唔小,

你係唔會明白我嘅感受,

所以我先要保護自己,

我唔想有人hurt我,

所以我去打人,

咁樣我先可以保護到我,

男仔對我黎講,

可有可冇,

我只係要我身邊嘅人幸福就咁la,

即使,

佢地唔記得我,

我都冇所謂,

我只係想見到佢地開心,

咁就夠la,

我唔洗人地愛我,

我只係想去愛人,

無論佢地憎我定鐘意我,

佢地幸福就夠la,

~~~~~~~~~~~~~~~~~

今日買介刀嘅念頭又冇左,

因為太遠la,

懶得行==

Lo問過我,

點解我要鐘意"佢"

我都想知,

我鐘意左個我唔應該鐘意嘅男仔,

我地係冇好結果嘅,

倒不如放手,

我唔知點解我會鐘意佢,

但係,

我知,

我只係想佢幸福,

佢唔鐘意我,

冇所謂,

但係我唔想
佢憎我!!

我知佢鐘意左個女仔果時,

我個心好痛,

我好想死,

我終於知道咩叫鐘意人,

為佢我唔知喊過幾多次,

我真係好想抱住你喊呀Lolo,

我好痛呀,

我應該點做先好,

Lolo,

我唔想再鐘意人,

真好辛苦呀!!,

我應該點呀,

你講比我知呀,

喊可唔可以減少痛苦,

可以嘅話,

我可唔可以借你一日,

比我喊一日,

好好地咁喊一日,

求下你,

好想介手,

睇住D血慢慢流出黎,

就好似減少左心痛嘅感覺,

Lolo,

你教下我應該點做好?

我係唔係要放手,

我放手嘅話,

佢地係唔係會開心D呀

咁我放手,我唔想見到有人唔開心,

咁樣我個心會好D,

我唔想再知佢地做過D咩,

我只係想佢地有時候會諗下我,

只係咁,

唔通個天要玩我?

點解我要咁失敗,

我唔會再咁,

我唔會再鐘意人,

我好想變做一個冇感情嘅人,

咁樣,

我就唔會痛la,

你地唔好講出去,

Lolo,Christy

由其是係"佢"

唔想佢為左我,

唔同佢一齊,

唔想佢地傷心,

就當我求下你地,

唔好講出去...

我嘅要求只有一個...


我會做你地每個人嘅守護天使,

直到永遠!!

 [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 66 | »