今日,
要返學校練歌,
慘慘,
又走左D音,
跟住同左Christy去街街,
本來方包都黎,
佢話黎架,
我地食完野,
行完,
佢都唔黎,
好打爆佢手提lo,
打,
留言,
打,
冇人聽,
打左十幾廿次都唔得,
算,
打比李生,
打,
冇人聽,
都係冇人聽,
算la,
唔理佢地la,
走果時,
李生打黎,
佢唔係問我咩事,
係講,
"頂你個肺呀!你知唔知你左住我地呀!頂你個肺呀!...."
"你好lo喎,你頂完未呀,"
頂左我同Christy十次都有,
你頂我就得la,
做咩頂埋Christy喎,
又話咩打左去十幾次,
左住佢地SMS,
好呀,
我就以後都唔打,
我死都唔會再打,
好想殺左佢,
Christy同我唔知去邊好,
最後都係去我屋企,
Christy去到我屋企,
我地玩得好開心,
得我地兩個都可以好開心架,
同佢睇我細個D相,
話我可愛XD,
又睇翼,
又玩勁舞,
又幫佢占卜,
(其實我識塔羅牌KUKU)
好high!
佢走左之後,
李生MSN我,
同我講對唔住,
對唔住大晒咩,
第一次又點呀,
你話去介手呀ma,
唔係得你一個識架,
我都識架,
介呀ma,
我就陪你介,
我重要介落條動脈到呀,
大不了死左佢,
有咩所謂姐,
死咪死lo,
我係都要介呀,
我而加同你講,
我好憎你呀!!!
我對男仔嘅印象分又少左,
同女仔一齊真係好開心,
同動物一齊就想點就點,
我零願同動物一齊,
我都唔會想同男仔一齊,
最起碼,
佢地唔會玩你,
佢地唔會想害你,
佢地更加唔會想你死,
佢地只會陪住你,
同你一齊,
佢地都係真心嘅,
所有動物&女仔(除左我唔鐘意果D)
我永遠愛你地呀!!>x<
重有小櫻,
我最愛嘅都係你呀>3<
至死不愉嘅愛!!
|