WRITE MEMBER FORUM LOGIN LOGOUT

暱稱: 小翼
性別: 女
國家: 香港


訪客留言
最近三個月尚無任何留言
MORE...

信心破產...

2007 年 2 月 24 日  星期六

今日,

要返學校練歌,

慘慘,

又走左D音,

跟住同左Christy去街街,

本來方包都黎,

佢話黎架,

我地食完野,

行完,

佢都唔黎,

好打爆佢手提lo,

打,

留言,

打,

冇人聽,

打左十幾廿次都唔得,

算,

打比李生,

打,

冇人聽,

都係冇人聽,

算la,

唔理佢地la,

走果時,

李生打黎,

佢唔係問我咩事,

係講,

"頂你個肺呀!你知唔知你左住我地呀!頂你個肺呀!...."

"你好lo喎,你頂完未呀,"

頂左我同Christy十次都有,

你頂我就得la,

做咩頂埋Christy喎,

又話咩打左去十幾次,

左住佢地SMS,

好呀,

我就以後都唔打,

我死都唔會再打,

好想殺左佢,

Christy同我唔知去邊好,

最後都係去我屋企,

Christy去到我屋企,

我地玩得好開心,

得我地兩個都可以好開心架,

同佢睇我細個D相,

話我可愛XD,

又睇翼,

又玩勁舞,

又幫佢占卜,

(其實我識塔羅牌KUKU)

好high!

佢走左之後,

李生MSN我,

同我講對唔住,

對唔住大晒咩,

第一次又點呀,

你話去介手呀ma,

唔係得你一個識架,

我都識架,

介呀ma,

我就陪你介,

我重要介落條動脈到呀,

大不了死左佢,

有咩所謂姐,

死咪死lo,

我係都要介呀,

我而加同你講,

我好憎你呀!!!

我對男仔嘅印象分又少左,

同女仔一齊真係好開心,

同動物一齊就想點就點,

我零願同動物一齊,

我都唔會想同男仔一齊,

最起碼,

佢地唔會玩你,

佢地唔會想害你,

佢地更加唔會想你死,

佢地只會陪住你,

同你一齊,

佢地都係真心嘅,

所有動物&女仔(除左我唔鐘意果D)

我永遠愛你地呀!!>x<

重有小櫻,

我最愛嘅都係你呀>3<

至死不愉嘅愛!!

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 66 | »