WRITE MEMBER FORUM LOGIN LOGOUT

暱稱: 小翼
性別: 女
國家: 香港


訪客留言
最近三個月尚無任何留言
MORE...

終於試到咩係仆街la~

2007 年 1 月 24 日  星期三

今日我咁大個女第一次試到仆街嘅滋味,

                  ~今日~

放12點9,

D卷D分都ok la,

音樂,

肥左

T^T,

好傷心呀!!

數學,

好高分呀(對我黎講)XP,

但係好多人都低分過我,

kuku,

放學例牌同Christy&小方包一齊,

約好左同佢地一齊溜冰,

去左西九溜,

之前去左食飯,

聽方包講,

佢見到呀Wen,

諗番今朝,

見到孔仔==

同個男仔一齊,

問Wen

"佢係邊個?"

"佢呀婆"

"吓!?男仔黎架喎!"

"係呀!"

-口- O左

then,

上左小方包屋企,

佢呀婆個樣好...好...

後生呀!!

講左個大話,對唔住呀!!T^T

死左去西九,

唔係去fing手XD

本想但冇,

溜冰去,

THX

Christy&方包,

第一次比左你地XD

本來好好地架,

溜得都幾好(第一次黎講)

同Christy&方包一齊溜,

佢地同我講緊野,

我一唔小心,

仆左,

好應,

好疼,

方包比我搞到仆埋,

Christy就閃開左==

有個叔叔走埋黎,

佢問"有冇事呀?"

我"冇"

佢幫我起身,

好人呢,

唔信Christy XP

佢話佢好急==

吓!?

急?

佢話如果佢救我,

佢就會唔得,

-口-

同佢地去廁所,

睇左下隻手,

-0-

內出血,

&紅左,

兩隻手唔同樣,

好甘呀!

then

又玩,

佢地好快呀!!

比人撞左幾野==

佢地又同我一齊溜,

冇左重心==

又黎,

重甘,

痛痛呀!!

起唔到,

佢地望住我,

有D無奈,

有個哥哥溜過黎,

問我有冇事,

我又話冇,

佢比左隻手我,

重同我講,

"May I ?"

吓!?

-口-,

比左隻手佢,

唔該晒,

走左,

佢地係咁笑,

做咩喎,

我點知佢會咁講姐,

lor爆,

仆左兩次,

識la!!

好high呀,

玩多陣,

走佬,

=3=

好慘,

重笑,

重話我靚女先有人幫我,

傻架!!

我咁樣衰,

你地先靚ma,

同方包一齊返屋企>3<

             
給Lolo

原來好痛>x<架!!

       給謝奶

唔緊要la,下次要再努力D呀!!

        鳴謝

Christy&方包

     ~對男仔有番D信心~

            ~下次見~

 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 66 | »