今日我咁大個女第一次試到仆街嘅滋味,
~今日~
放12點9,
D卷D分都ok la,
音樂,
肥左
T^T,
好傷心呀!!
數學,
好高分呀(對我黎講)XP,
但係好多人都低分過我,
kuku,
放學例牌同Christy&小方包一齊,
約好左同佢地一齊溜冰,
去左西九溜,
之前去左食飯,
聽方包講,
佢見到呀Wen,
諗番今朝,
見到孔仔==
同個男仔一齊,
問Wen
"佢係邊個?"
"佢呀婆"
"吓!?男仔黎架喎!"
"係呀!"
-口- O左
then,
上左小方包屋企,
佢呀婆個樣好...好...
後生呀!!
講左個大話,對唔住呀!!T^T
死左去西九,
唔係去fing手XD
本想但冇,
溜冰去,
THX
Christy&方包,
第一次比左你地XD
本來好好地架,
溜得都幾好(第一次黎講)
同Christy&方包一齊溜,
佢地同我講緊野,
我一唔小心,
仆左,
好應,
好疼,
方包比我搞到仆埋,
Christy就閃開左==
有個叔叔走埋黎,
佢問"有冇事呀?"
我"冇"
佢幫我起身,
好人呢,
唔信Christy XP
佢話佢好急==
吓!?
急?
佢話如果佢救我,
佢就會唔得,
-口-
同佢地去廁所,
睇左下隻手,
-0-
內出血,
&紅左,
兩隻手唔同樣,
好甘呀!
then
又玩,
佢地好快呀!!
比人撞左幾野==
佢地又同我一齊溜,
冇左重心==
又黎,
重甘,
痛痛呀!!
起唔到,
佢地望住我,
有D無奈,
有個哥哥溜過黎,
問我有冇事,
我又話冇,
佢比左隻手我,
重同我講,
"May I ?"
吓!?
-口-,
比左隻手佢,
唔該晒,
走左,
佢地係咁笑,
做咩喎,
我點知佢會咁講姐,
lor爆,
仆左兩次,
識la!!
好high呀,
玩多陣,
走佬,
=3=
好慘,
重笑,
重話我靚女先有人幫我,
傻架!!
我咁樣衰,
你地先靚ma,
同方包一齊返屋企>3<
給Lolo
原來好痛>x<架!!
給謝奶
唔緊要la,下次要再努力D呀!!
鳴謝
Christy&方包
~對男仔有番D信心~
~下次見~
|