今次係我第一次打嘅小小大道理,
估唔到我都會咁呢,
學左Lolo D野,
~~~~~~~~~~~~~~~~~
愛情...
~~~~~~~~~~~~~~
我曾經有一次,
遇到一條由羽毛編織嘅路,
果條路叫做,
幸福,
本來嘅我,
可以係呢條路上面好開心咁行,
當我踏出第一步嘅時候,
我驚,
我驚呢條路會好短,
所以,
我走左,
我唔想咁但係唔知點解,
我唔想佢同我連朋友都冇得做,
幸福,
我可以唔要,
開心,
我都可以唔要,
只要大家都幸福就夠,
我好在乎佢覺得我點,
我唔想佢憎我,
雖然佢只係當我係朋友,
但係我都冇所謂,
因為我地真係冇可能,
就等我係佢身邊守護佢,
等佢唔好受傷,
咁我就會好開心架la,
只係想問一樣野,
同你講我愛你你會接受ma??...
|