之前嘅事告一段落,
我同佢嘅關係變成同班同學,
唔再係朋友,
得閒可能都會講一兩句計,
唔會多,
個心好似變得決絕左,
狠左,
人真係會越大越明白事理,
朋友群入面又冇左個la...
開心ma?...
~~~~~~~~~~~~~~~
呀Wen嘅排球技術真係越黎越好,
雖然我未睇過XD
但係要繼續加油,
我永遠支持你,
我愛你>3< <一好大膽咁示愛timXD
唔會愛某人...
係呀就係你la,
龍姐姐,
XP,
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
最近我真係善變,
又有新歡la,
估下係咩,
.............
就係,
............
睇
電
影,
當然係DLla
我冇咁多錢,
一日就睇成3,4套,
勁,
因為悶呀ma,
等人on,
佢又係都唔on,
又冇人理我,
又唔想成日都玩勁舞,
想手抽筋咩,
出街又冇人陪,
個個有BFla,
唔理我la,
冇又點,
我都係咁開心,
自己一個人喊,
自己一個笑,
自己一個發白日夢,
咪又係咁,
我都慣la,
反正我呢一世人都會係咁,
Lolo又唔理我T^T
XX又唔on,
慘慘,
就黎變成電車女架la我,
日日夜夜係咁對住小櫻,
諗落都唔錯,
你知小櫻幾靚女架la,
夠膽就話唔靚,
我死都殺左你,
用我學過最血腥嘅殺人方法,
我有個"完全殺人手冊"
想要我可以比你,
有圖比埋你,
@V@
想唔想睇呀,
我可以幫你搵埋彩圖,
幾多張都冇所謂,
KUKU
重之一句講晒,
我愛小櫻!!>3<
|