我知我衰,
但係,
可唔可以唔好唔理我?
我知我唔應該話你,
但係我地可唔可以重係朋友?
~~~~~~~~~~~~~~
我問心,
我係唔係太鐘意你,
但係,
我地係朋友,
我知你唔會原諒我,
但我地嘅關係真係咁差ma?
我唔想咁,
大家唔係朋友咩,
點解要咁呢?
如果你真係唔想再理我,
唔想再同我玩,
咁我地就唔好再做朋友,
因為我唔想你做得咁唔開心,
我知你之前就唔鐘意我,
我唔話你就係因為我唔想變成今日咁,
你話我我冇所謂,
但係,
你可唔可以唔好憎我,
唔通我地就連朋友都冇得做咩?
但係你始終係你,
我唔可以改變你,
你有你嘅諗法,
你鐘意嘅話我地可以唔做朋友,
只要你鐘意,
咁就得la...
~~~~~~~~~~~~~~~
Christy+Lolo,
我知你地好愛我,
但係,
唔好咁la,
大家都冇錯,
點解要咁呢,
我好想同你地做一細嘅朋友,
唔好再咁la,
就當係我錯晒,
你地話就話我la,
大家做番朋友,
唔好再傷和氣,
當係為左我好ma?
我知有D野係改變唔到,
鐘意就係鐘意,
唔鐘意就係唔鐘意,
但係,
友誼唔係一生一細嘅咩?
可能係我自己幼稚,
但係,
值得為左一件小事而去破壞佢咩,
我就覺得唔值,
可能你地都覺得我講嘅係費話,
但係我覺得打咁多野係值得嘅,
我一D都唔好人,
只係比你地睇得開,
我係小學嘅痛苦比呢D慘幾千倍,
我明白比人憎係好痛苦架,
就算佢唔理我,
話我,
我都唔想咁就冇左個朋友,
大家做番朋友好ma?
~~~~~~~~~~~~~~
係學校,
我地玩得好開心,
我真係好開心,
有你地呢D朋友,
我真係好有福,
我想做你地一生一細嘅朋友,
直到永遠,
你地會ma?
會當我係好朋友咁到永遠ma?
|