WRITE MEMBER FORUM LOGIN LOGOUT

暱稱: 小翼
性別: 女
國家: 香港


訪客留言
最近三個月尚無任何留言
MORE...

我係唔係錯左!?

2007 年 3 月 5 日  星期一

我知我衰,

但係,

可唔可以唔好唔理我?

我知我唔應該話你,

但係我地可唔可以重係朋友?

~~~~~~~~~~~~~~

我問心,

我係唔係太鐘意你,

但係,

我地係朋友,

我知你唔會原諒我,

但我地嘅關係真係咁差ma?

我唔想咁,

大家唔係朋友咩,

點解要咁呢?

如果你真係唔想再理我,

唔想再同我玩,

咁我地就唔好再做朋友,

因為我唔想你做得咁唔開心,

我知你之前就唔鐘意我,

我唔話你就係因為我唔想變成今日咁,

你話我我冇所謂,

但係,

你可唔可以唔好憎我,

唔通我地就連朋友都冇得做咩?

但係你始終係你,

我唔可以改變你,

你有你嘅諗法,

你鐘意嘅話我地可以唔做朋友,

只要你鐘意,

咁就得la...

~~~~~~~~~~~~~~~

Christy+Lolo,

我知你地好愛我,

但係,

唔好咁la,

大家都冇錯,

點解要咁呢,

我好想同你地做一細嘅朋友,

唔好再咁la,

就當係我錯晒,

你地話就話我la,

大家做番朋友,

唔好再傷和氣,

當係為左我好ma?

我知有D野係改變唔到,

鐘意就係鐘意,

唔鐘意就係唔鐘意,

但係,

友誼唔係一生一細嘅咩?

可能係我自己幼稚,

但係,

值得為左一件小事而去破壞佢咩,

我就覺得唔值,

可能你地都覺得我講嘅係費話,

但係我覺得打咁多野係值得嘅,

我一D都唔好人,

只係比你地睇得開,

我係小學嘅痛苦比呢D慘幾千倍,

我明白比人憎係好痛苦架,

就算佢唔理我,

話我,

我都唔想咁就冇左個朋友,

大家做番朋友好ma?

~~~~~~~~~~~~~~

係學校,

我地玩得好開心,

我真係好開心,

有你地呢D朋友,

我真係好有福,

我想做你地一生一細嘅朋友,

直到永遠,

你地會ma?

會當我係好朋友咁到永遠ma?



 [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 66 | »