WRITE MEMBER FORUM LOGIN LOGOUT

暱稱: 小翼
性別: 女
國家: 香港


訪客留言
最近三個月尚無任何留言
MORE...

西九九

2007 年 5 月 26 日  星期六

開開心心過一日,

今日同左LO+WEN去西九,

很開心的說,

跟LO是第一次正式出街街,

WEN就...

朝早訓到成十點=3=

跟住去左接WENb

冇法,

某人蠢MA XDD

正在搭27M的途中...

LO你也太心急了吧,

想見人都唔洗咁架,

衰衰架!!

因冇車的關係,

點4先到,

對不起LO!!

去到先醫好我們那如黑洞的肚,

M記我愛你!!,

食食下見到敏敏,

+1S的XX(唔知叫咩名XD)

其間LO嘅柒野不斷發生,

笑爆我和WEN的咀,

比佢打我同WEN的胸=3=

好在我嘅反擊強佢幾十倍,

好果我真係打返佢,

佢會點呢XDD

真係好想試下

上左九樓反,

玩玩下嘅其間,

又見到果個男仔

佢都係成日望LO

有D野有D野,

佢打籃球,

我地又打籃球,

佢FIHG手,

我地又去FING手,

佢同佢個FD去打鼓,

佢地打完我地又去打,

好無奈,

我地終於同LO講,

佢先知,

玩玩下同左呀WEN去打太鼓,

玩第2次嘅時候,

佢食左我5個金幣呀>口<

食屎大的,

PU’PU’

搞到兩個人一部機=3=

玩到咁上下佢地去左影貼紙相,

我+WEN就行街街,

心諗個男仔應該走左LA,

點知我地返到去同LO影完相,

再搞左一陣野,

返到去玩,

重見到佢,

無奈ING,

又玩玩玩,

又好似之前嘅情況咁,

我地又好似跟蹤佢地咁LA T口T

6點幾走人LU,

走嘅時候,

佢地又走,

重要先我地一步=3=

又係咁=3=

玩跟蹤咩=3=

落電梯果時,

佢一轉彎就望LO,

好有野LOR唔該,

但係今日真係好開心,>︺<

P.S我頂你個肺牙,遲小小就係咁話我,食屎=3=

P.S 2.佢個樣都OK的XDD(LO不要打我)

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 66 | »