開開心心過一日,
今日同左LO+WEN去西九,
很開心的說,
跟LO是第一次正式出街街,
WEN就...
朝早訓到成十點=3=
跟住去左接WENb
冇法,
某人蠢MA XDD
正在搭27M的途中...
LO你也太心急了吧,
想見人都唔洗咁架,
衰衰架!!
因冇車的關係,
點4先到,
對不起LO!!
去到先醫好我們那如黑洞的肚,
M記我愛你!!,
食食下見到敏敏,
+1S的XX(唔知叫咩名XD)
其間LO嘅柒野不斷發生,
笑爆我和WEN的咀,
比佢打我同WEN的胸=3=
好在我嘅反擊強佢幾十倍,
好果我真係打返佢,
佢會點呢XDD
真係好想試下
上左九樓反,
玩玩下嘅其間,
又見到果個男仔
佢都係成日望LO
有D野有D野,
佢打籃球,
我地又打籃球,
佢FIHG手,
我地又去FING手,
佢同佢個FD去打鼓,
佢地打完我地又去打,
好無奈,
我地終於同LO講,
佢先知,
玩玩下同左呀WEN去打太鼓,
玩第2次嘅時候,
佢食左我5個金幣呀>口<
食屎大的,
PU’PU’
搞到兩個人一部機=3=
玩到咁上下佢地去左影貼紙相,
我+WEN就行街街,
心諗個男仔應該走左LA,
點知我地返到去同LO影完相,
再搞左一陣野,
返到去玩,
重見到佢,
無奈ING,
又玩玩玩,
又好似之前嘅情況咁,
我地又好似跟蹤佢地咁LA T口T
6點幾走人LU,
走嘅時候,
佢地又走,
重要先我地一步=3=
又係咁=3=
玩跟蹤咩=3=
落電梯果時,
佢一轉彎就望LO,
好有野LOR唔該,
但係今日真係好開心,>︺<
P.S我頂你個肺牙,遲小小就係咁話我,食屎=3=
P.S 2.佢個樣都OK的XDD(LO不要打我)
|