WRITE MEMBER FORUM LOGIN LOGOUT

暱稱: 小翼
性別: 女
國家: 香港


訪客留言
最近三個月尚無任何留言
MORE...

又驚險又刺激=3=

2007 年 6 月 2 日  星期六

今日,

同LO+PEN去左西九九,

晨咁早就起左身,

其實係呀媽叫醒=口=,

咁就玩電腦玩到10點,

跟住就去左撘車LA,

去到西九就見到PEN了=3=,

跟住就去左LO屋企LU,

途中,

一路同LO講電話,

佢就一路講比我地知佢屋企係邊,

點知我行錯左一次,

比左PEN,

佢...

行錯左N次=3=,

係咁熱嘅天氣之下,

佢重要我行咁奈=3=,

應該係話:

LO嘅表達能力勁差,

PEN嘅理解能力重差,

幾經辛苦之下,

終於去到LA,

冷氣果然好強,

入到去佢重係到訓緊教,

我+PEN一齊係到話佢,

佢死都要訓喎,

跟住我地就一齊係佢張床到玩LA,

到左12點幾嘅時候(黃昏嘅時候XDD)

我地一齊去左食車仔麵,

LO請我地食車仔麵,

30元正,

跟住我地就一齊去西九LA,

一上就上左九樓,

一去到就見到佢LU,

呢LO果個呢,

大家識做LA,

其實今次去嘅目的係為左LO的,

為左幫佢攞佢個MSN,

跟住玩玩玩,

PEN係我地唔為意嘅時候問左佢D野,

”你係唔係好留意果個女仔??”

”唔係呀”

爆笑XDD

LOR,LOR

我地打緊太鼓嘅時候,

佢又問LOR喎,

”你可唔可以比你個MSN我呀??”

”可以呀”

寫寫寫,

佢咁就寫左佢個MSN LA

=口=

好無奈=3=,

LO嘅戰意未減,

我地玩去左打籃球,

打到好攰,

去左買野飲LA,

買完野飲嘅時候,

佢諗下諗下,

諗住買野比佢飲TIM,

諗左一條計,

”呢啱啱我個FD係到亂講野架炸,

 你唔洗理佢架,

 比你飲呀!!”

=口=

其實好好笑架,

係要係現場先好玩XDD

但好LOR=3=,

佢FING手嘅時候真係好...

個個人都係到笑佢,

笑死我LAXDD

玩下停下,

話咁快就走LA,

我同PEN一齊走,

去到地鐵站,

PEN諗住打個電話LA,

點知佢唔見左個電話呀!!,

我地其實已經撘緊架LA MA,

跟住又要返返去=3=,

都係唔見,

算LA,

唔搵LA=3=,

跟住我去左尖咀,

去見Super仔呀><

又可愛左LA,

去買左兩件33,

去左食味千,

今日真係攰死我LA!!

 [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 66 | »