今日,
同LO+PEN去左西九九,
晨咁早就起左身,
其實係呀媽叫醒=口=,
咁就玩電腦玩到10點,
跟住就去左撘車LA,
去到西九就見到PEN了=3=,
跟住就去左LO屋企LU,
途中,
一路同LO講電話,
佢就一路講比我地知佢屋企係邊,
點知我行錯左一次,
比左PEN,
佢...
行錯左N次=3=,
係咁熱嘅天氣之下,
佢重要我行咁奈=3=,
應該係話:
LO嘅表達能力勁差,
PEN嘅理解能力重差,
幾經辛苦之下,
終於去到LA,
冷氣果然好強,
入到去佢重係到訓緊教,
我+PEN一齊係到話佢,
佢死都要訓喎,
跟住我地就一齊係佢張床到玩LA,
到左12點幾嘅時候(黃昏嘅時候XDD)
我地一齊去左食車仔麵,
LO請我地食車仔麵,
30元正,
跟住我地就一齊去西九LA,
一上就上左九樓,
一去到就見到佢LU,
呢LO果個呢,
大家識做LA,
其實今次去嘅目的係為左LO的,
為左幫佢攞佢個MSN,
跟住玩玩玩,
PEN係我地唔為意嘅時候問左佢D野,
”你係唔係好留意果個女仔??”
”唔係呀”
爆笑XDD
LOR,LOR
我地打緊太鼓嘅時候,
佢又問LOR喎,
”你可唔可以比你個MSN我呀??”
”可以呀”
寫寫寫,
佢咁就寫左佢個MSN LA
=口=
好無奈=3=,
LO嘅戰意未減,
我地玩去左打籃球,
打到好攰,
去左買野飲LA,
買完野飲嘅時候,
佢諗下諗下,
諗住買野比佢飲TIM,
諗左一條計,
”呢啱啱我個FD係到亂講野架炸,
你唔洗理佢架,
比你飲呀!!”
=口=
其實好好笑架,
係要係現場先好玩XDD
但好LOR=3=,
佢FING手嘅時候真係好...
個個人都係到笑佢,
笑死我LAXDD
玩下停下,
話咁快就走LA,
我同PEN一齊走,
去到地鐵站,
PEN諗住打個電話LA,
點知佢唔見左個電話呀!!,
我地其實已經撘緊架LA MA,
跟住又要返返去=3=,
都係唔見,
算LA,
唔搵LA=3=,
跟住我去左尖咀,
去見Super仔呀><
又可愛左LA,
去買左兩件33,
去左食味千,
今日真係攰死我LA!!
|