生日快樂,我的ZERO"小弟弟"
祝你越大越靚仔=W=
開玩笑的說XD,
考試重有4日,
大家要加油,
唔好衰比D老師睇呀!!
今日同盧B豬去西九,
點知,,
我明明已經早左成個鐘出門,
點知佢竟然...冇車,
好LA,
等左成半個鐘,
有車LA,
點知佢竟然飛站,
成個站D人O左咀咁望住架車走,
當時真係好想爆佢粗LOR,
但係...算LA
搞到我要成2點3先去到,(約好2點的)
我最唔鐘意遲到架MA,=3=
LO還慢條斯理的走過來=3=,
上左九樓,
玩FING手的途中,
有一不明物體走過,
O∼MY GOD,
友來了,
無奈=W+,
LO就好興奮,
係咁跟住佢+睇佢=W=,
好LA,
到我地都冇晒金幣,
重係唔死心嘅LO就係咁睇人地玩=W=,
4點幾食得晏仔=3=,
好鬼攰=3=,
記得SO講過,
"下次見到佢一定要影相比我睇呀!!"
結果,
咪又係比左我影=3=,
LO你呢個衰人\口/,
今日嘅人流超多,
勁唔想見到有男性嘅生物=3=,
但偏偏就有爆多,
5點幾就走人,
但係落到去見到有人係到畫漫畫>3<,
我就LIKE畫畫,
SO~
睇左陣先走,
點知我係睇嘅途中,
LO重係唔死心咁樣望住個電梯,
佢話佢要脫到友友出黎喎,
=口=
有咩可能,
佢點會同你一齊走呀,
最後,
同LO講一樣野,
"切記,,
唔好發白日夢,
都唔好倒物思人!!"
TO ZERO,
"生日快樂,
記得下個星期六唔好走左去第2到,
唔好唔記得我地約好左架!!
如果唔係,
我同呀WEN都唔會放過你架!!"
|