WRITE MEMBER FORUM LOGIN LOGOUT

暱稱: 小翼
性別: 女
國家: 香港


訪客留言
最近三個月尚無任何留言
MORE...

生日快樂

2007 年 6 月 23 日  星期六

生日快樂,我的ZERO"小弟弟"

祝你越大越靚仔=W=

開玩笑的說XD,

考試重有4日,

大家要加油,

唔好衰比D老師睇呀!!

今日同盧B豬去西九,

點知,,

我明明已經早左成個鐘出門,

點知佢竟然...冇車,

好LA,

等左成半個鐘,

有車LA,

點知佢竟然飛站,

成個站D人O左咀咁望住架車走,

當時真係好想爆佢粗LOR,

但係...算LA

搞到我要成2點3先去到,(約好2點的)

我最唔鐘意遲到架MA,=3=

LO還慢條斯理的走過來=3=,

上左九樓,

玩FING手的途中,

有一不明物體走過,

O∼MY GOD,

友來了,

無奈=W+,

LO就好興奮,

係咁跟住佢+睇佢=W=,

好LA,

到我地都冇晒金幣,

重係唔死心嘅LO就係咁睇人地玩=W=,

4點幾食得晏仔=3=,

好鬼攰=3=,

記得SO講過,

"下次見到佢一定要影相比我睇呀!!"

結果,

咪又係比左我影=3=,

LO你呢個衰人\口/,

今日嘅人流超多,

勁唔想見到有男性嘅生物=3=,

但偏偏就有爆多,

5點幾就走人,

但係落到去見到有人係到畫漫畫>3<,

我就LIKE畫畫,

SO~

睇左陣先走,

點知我係睇嘅途中,

LO重係唔死心咁樣望住個電梯,

佢話佢要脫到友友出黎喎,

=口=

有咩可能,

佢點會同你一齊走呀,

最後,

同LO講一樣野,

"切記,,

 唔好發白日夢,

 都唔好倒物思人!!"

TO ZERO,

"生日快樂,

 記得下個星期六唔好走左去第2到,
 
 唔好唔記得我地約好左架!!

 如果唔係,

 我同呀WEN都唔會放過你架!!"

 [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 66 | »