今日,
本來開開心心嘅,
同肥嘟,PEN,LO玩得好開心=3=,
點知...
放學果時...
我落左去搵女人,
冇遺意咁留左隻錶係上面,
點知上到去,
唔見左呀!!
我果時真係好想喊架!!
但係我唔想係學校喊喎,
跟住又搵極都搵唔到喎∼
問佢地又唔知喎∼
係搵緊嘅期間,
見到地下有D玻璃碎喎,
咁咪攞左黎,
一野界左落隻手到,
一共界左3野,
全部都爆晒血,
諗住叫自己冷靜D,
點知搞到咁樣,
比Kian話變態=3=,
奇怪嘅係,
佢地都唔痛的=口=
錶,
始終都係搵唔到Q^Q
我都唔知點同呀媽講=3=
番到屋企,
點都唔可以比呀爸睇到我界手嘅,
開左電腦,
上MSN
見到LOLO
本來冇咩野,
佢突然同我講野,
咁我就同佢講我隻錶唔見左
佢同我講講下,
我突然喊左出黎,
佢叫我打比佢,
一路喊一路講,
講講下,
又比佢整到笑番,
唔知點解我係佢面前好似咩都講到出黎咁,
咩都可以同佢講,
我真係好多謝你呀LOLO,
我會祝福你架!!
感謝KIAN+LOLO,
心情好左好多,
如果比我知道係邊個攞左我隻錶,
我要佢死得好難睇!!
|