如果朋友只係一件玩具嘅話,
咁我可以同你講,
我永遠都唔會係你嘅朋友,
因為我知道,
玩具被人玩得多嘅話,
鐘有一日,
會被人拋棄,
咁我零可唔做任何人嘅朋友,
被人唔要嘅滋味,
我諗我開始感受到,
儘管你當佢係你最好嘅朋友,
但佢唔係咁諗,
咁重有咩意義??
小學嘅時候我係過得最開心嘅,
由其係5,6年班嘅時候,
我地嘅果班,
係最好笑嘅,
就算係朋友之間,
我地都唔會有野門住對方,
係好正嘅一班,
但睇番而加,
真心做朋友嘅,
唔係冇,
但只係得幾個,
我諗我就咁計數都數到,
我真係好想返去小學,
番到去我最想嘅小學,
日日同番佢地玩,
有時真係好想我流鼻血嘅事,
係因為我有某某病,
咁樣我就可以唔洗面對任何人ma??
手術?我唔想做,
但無奈可能遲下真係要做,
不久嘅將來,
我地重係朋友ma??
|