今日一返到去就幫人做功課==
個個都叫我幫佢抄
我真係有三頭六臂咩
一邊幫方包抄HIST,
一邊幫人解功課>^<
我今日重要收功課架!!
8點先上去
不停收
D人今日好乖
一叫就交
收齊都早會
唔攞住
早完會
返課室
Joyce唔舒服
入左廁所
冇幾奈就話佢要入醫院
見到佢好慘
Miss話佢打左十幾個鐘機(我都十幾二個la)
又喝左好多咩涼瓜湯,自己又低血壓
跟住果幾堂超悶
...小息之後...
燒賣係到好大聲咁講
"盧曉彤,我愛你!!"
全班都拍手
LoLo有D面紅
M班啱啱行過
佢地全班都聽到
燒賣重有野要講
大家靜D
聽佢講
佢開始唔敢講
盧老師黎la
快D講la
佢唔講
盧老師真係黎左
冇得講,=3=
MATH小測
唔得~唔識呀!!
到lunch佢又講
"我對你一見鐘情,雖然你可能覺得戀愛係一件麻煩嘅事,但係我會永遠等你!"
好sweet sweet呀!!
祝佢地有情人終成娟淑
|