| |
| ∼瘻ヅコヅコ言よ ゑジゑジ言よ瘻∼ |
發生在我身上的事情盡是無聊沒趣的事情, 可能大家跟本無心情去看呢~ 這兒是我無聊碎碎念的地方, 希望大家有時間就來看看我喳呼什麼吧!
左邊那兒是我的net pet女女(仔仔???), 大家有時間來看看牠, 什至申請一隻, 就可以和牠交朋友啊^o^ | | |
|
| |
呼吸著一種孤獨的味道
心跳在你沉默以後慢慢的被淡忘掉
我笑了笑 反正你看不到
我要的幸福 遺落在你懷抱
當愛失了焦 那些最初的美好
早被妳擱在一角
街上擁擠人潮
走著看著都是催眠符號
記憶停不了 穿過讀你的心跳
穿過想你的味道 我只想不被打擾
假裝多好 我只要
只想要 再擁有一秒
去相信你的擁抱 一直會讓我依靠
繼續等待 還心甘情願的不想逃
當愛失了焦 那些最初的美好
早被你擱在一角
街上擁擠人潮
走著看著都是催眠符號
記憶停不了 穿過讀你的心跳
穿過想你的味道 我只想不被打擾
假裝多好 我只要
只想要 再擁有一秒
去相信你的擁抱 一直會讓我依靠
繼續等待 心甘情願不想逃
假裝多好 依然是
依然是 曖昧的tone調
一個人無理取鬧 兩人世界的煎熬
我被自己困在自己設下的圈套
像是駝鳥 相信時間是唯一解藥
視而不見 傻到了無可救藥
其實早明瞭 你的愛已隨風飄
想要找 再也找不到
假裝多好 我只要
只想要 再擁有一秒
去相信你的擁抱 還心甘情願的不想逃
假裝多好 依然是
依然是 曖昧的tone調
一個人無理取鬧 兩人世界的煎熬
我被自己困在自己設下的圈套
假裝自己 已解開冰冷的手銬
.我 的 資 料 |
|
| |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| .訪 客 留 言 |
|
|
| .好 友 名 單 |
|
| |
 |
| 2006 年 1 月 11 日 星期三 |
 | |
| |
|
無喇喇, 好似病左  | |
昨晚吃了一個車仔面做燒夜, 不知道是不是太咸的關係, 昨晚睡覺前覺得唔多舒服, 今日起麻之後又喉嚨痛, 仲要不停打乞嚏~ 好像傷風一樣! 好傷心~ 點會咁架, 好辛苦........ 激鬼死!
心情不住~ 今日無出街, 但屋企無野食, 得d我無興趣o既野, 非常心情不濟! 我唔想病, 就黎病, 我想病, 又唔會病, 真係好激氣!
無心情喇~ 唔打日記喇! | | |
|
|
|
 |
| 2006 年 1 月 10 日 星期二 |
 | |
| |
|
累死~  | |
又是早起的日子~ 又是起不了床的日子~ 話就話返poly做fyp, 但vincent教完我們take contour之後, 我們似乎什麼也沒有做過。吃完一頓很豐富的lunch (是飲茶喔~), 回到gh021, 我們幫vincent執lab搬office, 執執下, 玩起鋤大D來, 不是我們特地帶來玩, 而是特地到seven買回來玩! 玩玩下, 不知不覺, 2:00 變成4:00多~~
晚上和cto補祝生日~ 不多講了~~ 但我想補充是......... 我吃了很多~ 又飽又滿足, 開心死~ | | |
|
|
|
 |
| 2006 年 1 月 5 日 星期四 |
 | |
| |
|
回歸日!  | |
今日返左真光~~ i am proud of being a student of true light nei~~~
有無人, 覺得我變了? 可以告訴我嗎?
今日又幾乎無溫過ilets喇! 原來咁多人星期六考ilets的!!!
IQ題:
著裙要著內褲! 猜一種甜品
乜野車係最高嫁?
男人小完便會做咩? 猜一種食物
有一日蜘蛛俠捉緊黑貓女既時候, o係帝國大廈頂樓比黑貓女踢左落去 , 但係點解蜘蛛俠冇死 , 但死左隻雞呢??
一個肥婆從38樓跌左落黎,跟住佢變成咩?
皇帝個老婆似咩?
以上好多答案都是無聊的! 哈哈哈~
| | |
|
|
|
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | »
|
 | |