Man In The Mirror
tsuxd
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
人氣:4489
tsuxd
暱稱: Lamman.( ´_ゝ`)
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
MORE...
«
‹
March 2022
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
最新文章
•
2011-01-02
•
2010-12-28
•
2010-12-28
•
2010-12-26
•
2010-12-23
文章分類
•
全部
(104)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
•
2011 年 01 月 (1)
•
2010 年 12 月 (16)
•
2010 年 11 月 (19)
•
2010 年 10 月 (21)
•
2010 年 09 月 (20)
•
2010 年 08 月 (8)
•
2011 年 01 月 (1)
•
2010 年 12 月 (16)
•
2010 年 11 月 (19)
•
2010 年 10 月 (21)
•
2010 年 09 月 (20)
•
2010 年 08 月 (8)
•
2010 年 07 月 (12)
•
2010 年 06 月 (7)
MORE...
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
[
訂閱此日誌
]
好友名單
kkyin
Yungjaii
p20566
b3by_Tiffany
wong5929
homan520chan
angela0102
kevin025
Alice34
s0007
pan1120
Annaki8
顯示全部(40)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 104
留言總數: 720
今日人氣: 8
累積人氣: 4489
站內搜尋
日誌
相簿
論壇
網頁
搜 尋
RSS 訂閱
2010 年 8 月 11 日 星期三
2010-08-11
分類:
未分類
就算send幾多個sms黎都好我都係會堅持自己既決定…
希望你明白…SORRY…
發表時間:2010-08-11 05:28 PM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 tsuxd 的日誌
)
Baby_Donut
於 2010-08-12 11:02 PM 發表:
包皮a0a
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
homan520chan
於 2010-08-12 12:57 PM 發表:
收咩皮@@?
留下言都唔比?
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
ryingying4
於 2010-08-11 11:45 PM 發表:
comment
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
MikiKay0313
於 2010-08-11 09:47 PM 發表:
cOmm3nT
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
tsuxd
於 2010-08-11 08:48 PM 發表:
我有回佢sms我覺得自己勁好人- -
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
Baby_Donut
於 2010-08-11 08:34 PM 發表:
-__-"
肥文收皮-..-
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
homan520chan
於 2010-08-11 06:41 PM 發表:
唔好咁啦~ 理下佢啦~
佢真係好慘嫁!
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 tsuxd 的日誌
]