22/12
oh yes! 聯歡!!!
老老柒柒我好耐冇搭巴士坐果個位啦;口;
番學校個陣兆鵬係後面.and then 佢...佢恥笑我XXXXXXX囉(?)!!!!XDDDD
仲話阿邊個係咪我阿哥黎拖住我送我番學校我...我...XD
其實我好想睇敏.但奈何我係出面冇得睇sosad.
個幕不停痴住我搞到我"卡"住左仲1野踩左落兆鵬度..最後正常番D真係唔該哂你!- -
開遮個下我地之前話會唔會痴住左開唔到點知兆鵬個把真係痴左住開唔到XDDDDDDDDDDDDD
完左之後我上番活動中心個陣又有人嬲sosad.我一早講左話唔會好嬲架orz
上到去影大合照; )
and then俾chilam拋高高.MAMI我好驚佢拋到我好高T口T

當大家玩緊大電視個陣我就仆左去搵電話T口T
對唔住.我講我唔見電話個陣您好似好嬲咁;ohyes我都知我蠢./_\
多謝您特登陪我周圍走搵電話;對唔住又要您擔心我..
放學*_____________*...
去左譚芷軒屋企.OHYES快D多謝我打救左你部電腦啦XD
2條友係度打打打打打打機.你地真係好鬼勤力=P
多謝你俾左成日我撒嬌.(K)
完左呢場就同傻景其駿哥同胃巾去睇HP7!!!
WOW 兩條仔真係膠到冇可再膠.真係膠都唔派俾你阿羊咩咩-_-
本來成日出MK呢都唔覺上面D野好笑.
但當唔知傻景定其駿哥講左句「呢D係我D精子」個陣我笑左SOSAD
你D精子有噴射裝設阿我笑到想死XDDDDDDDDDDD

今集哈利仔你真係好得死可愛救命.-_-
但爆GAG既同時我都俾佢FAKE唔少次囉我差D想尖叫架MAMI阿T口T
|