琴日同胃巾+敏出SSP同沙田. 一句講哂破哂產囉SOSAD 原來阿敏鐘意磚頭!!!!!!老老柒柒我勁想用佢黎扑死你條仔:DDDD 今日KEN哥係我救星//膠神顯身啦:D 等半個鐘得丁屎咁大舊飯真係辛苦哂XD SHIT我唔記得落JPOP拎碟!!