wow今日派哂卷.有sad有唔sad! 我成世人炒硬個2科變成左我今年最高分個2科*_* and then 平時冇抄開果D今年抄哂= = 是日重點: 放學班會去買野整壁報. 梁嘉鈞俾狗既狗吠聲嚇襯橫奔馬路!!!!XDDDDDDDDDDDD 我唔會笑你架信我:)