LOL.
今日同敏出MK.佢又發癲買野sosad :o)
係旺中見到李可.梁日豪.
去到花園街見到彭浩然.
番到粉嶺見左C班個鼻屎佬同肥文..
完。全。係。撞。邪!
我以為自己已經平伏心情.
以為自己對你既心情番到去上年一開始咁.
以為自己唔會再喊...
但事實係我仲成日喊仲成日唔開心做野都冇哂動力.
見襯你同某同學1齊我心更痛:)
即使我每朝起身諗既唔係宜家幾點.而係諗起你.
我覺得自己好折墮.為左個人搞到自己咁.講真...好唔值.
你都對我透明.見到我就憎.我仲做咁多野諗咁多野去傷自己心做咩呢=)
12月5號...我總覺得自己俾錯個日期你.
唔係講好左唔想今年旅行搞到好似上年咁架咩?
總覺得今年會仲衰過上年:)
上年因為你而唔開心.今年亦也係.
學界比賽同旅行都係5號之前.老實講阿我好驚..
聖誕聯歡同音樂比賽我地仲1齊癲坐埋1齊.
講真...即使到左宜家我仲好記得當時果份既喜悅: )
今年呢?唔同班關係更彊.
到左5號個日你俾我既答覆有80%都唔會係我想要既答覆.
所以………可能我人生中會失去左一個重要既人: )
|