覺凍既同時又發熱.仲冒冷汗!! 全身無力我真係有少少升左天既感覺=D ------------- 又12月...又係聖誕節既月份... 係咁既我打算無無聊聊咁整手作仔當係聖誕禮物送俾女同學(only).. 但諗諗下今年好多女仔...都係算XDDD ------------- 今年無上年咁好彩架啦1定v_v 成績呢家野...我無所謂..盡左力就得啦;] 名次會唔會係A班之內呢....- -