番學馬拉松既第13日....=D A皿A CHILAM以為我凍都臉色蒼白但事實並唔係咁. 今日謙信敏都番哂去練好勤力囉大家:-) 早走仆出MK買野;MAMI對於呢樣我有10個不願意!-_- 您好可愛!!!!!!!!!:$