{♥♥ ,, *以為 幸福在 對面{不 遠處} ∵° -

`';*[[到 達後才 知道最 最初 的{景物*}-*`♣* !}

    
 {!;`為什麼 只 和 能聊1整夜★']-


 2006 年 10 月 4 日  星期三


  `"/-♥-*`"何解我戀 愛雙 倍{殘 忍`} `/*:::從 來是 快樂 過便不 會 {僥倖*}-    

今 日 .. -00- "" 同 牙 珊 出 左 去 食 LUNCH .. =\/= ' ' '

之 後 .. 去 到 OK 見 到 牙 敏 ,,XD "

咁 咪 一 齊 食 囉.. . >\/< 之 後 就 走 先 喇.. *

點 知 牙 珊 吾 記 得 拎 書... -\/-'''' ' ||||

好 采 .. 牙 敏 幫 佢 拎 左 返 泥.. =\/= ''"

之 後 系 1 樓 到 留 左 好 耐.. .-00- ""

到 打 鍾 先 上 返 去.. . =3333= """

放 學 .. 原 先 約 左 邱邱 去 買 校 服 嫁.. . "'

吾 記 得 左.. .sor sor .. >/\< ""

之 後 .. 又 見 吾 到 牙 珊.. . *

牙 彤 又 叫 我 去 練 啦 啦 隊.. ..-3- '""

5 點 幾 6 點 左 右.. 同 琪琪 返 屋 企 喇 .. *

      東華三院 邱子田 >\/< *

刊登時間︰2006-10-04 08:49 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]   



`"◆((* 多 麼 的 蠢 豬 個 個 也 來 揶 揄 ▒ ♥♥- ,,`