今日冇返到學牙.. *\/*" 嘰嘰 ,.,.
原來吾返學都幾好嫁.. =\/="" 可以...
訓到十點幾... -3333-""
唉.. 朝早牙.. 7點半比牙嫖嘈醒左=''''''''''''''=
咁.... 咪同牙媽講會肚痛囉=\/=" 呵****
咁就可以吾返喇,, 卡*** ( 其實系冇肚痛嫁.. )
than.. 我返房再訓... 訓到8點既..shit!*
周sir打左比我 ='''''''''''''''''''''= ||||| 驚驚哇!*
同佢講完之後就再訓>''''<
到九點幾.. 又有人打比我.. -口-""
原來系岑生黎嫁.. =3333333333="""
唉唉.. 煩死喇*
我又再次咁訓喇... *\/*
10點幾.. (大約) 子彤打比我.. >''''''''''''''''''''<
傾完之後,, 我決定左今次吾再訓喇.. -33333-""
唉唉.. =333333333=""
差吾多每粒鍾一次morning call -3-""
唉.. ... ..唉! *
到左一兩點幾...
珊珊放學喇哇!* 呵呵
佢打比我之後叫我去佢屋企..
(( 比返d野比佢 ))
之後.. 就陪佢去塔車... *
我再行返去大興...
行行下.. 有兩條行左過黎..=33333333=""
好恐.. -''''''''''''''''''''- .. .... ... ... .. .... .
之後問左我拎icq就走左喇=3=""
我果陣仲要好似系讀錯左tim =\/=""
之後再去左大興玩 *\/*
到左6:45就走喇.. =\/\/="""
* ``'"-_^#* ``'"-_^#* ``'"-_^#* ``'"-_^#* ``'"-_^#* ``'"-_^#* ``'"-_^#* ``'"-_^#* ``'"-_^#* ``'"-_^#
過去的 如廢墟中得到光榮地脫身
遺棄的 任水深跟火熱 撲向一個人
共你在戀中 似是餘震
讓重傷的心再添缺憾
還剩低的寄望 最後也犧牲
你的吻像龍捲風吹過 怎可對抗這吸引
身貼身 如海嘯衝擊我 使我向下沉
再走近 是我完全難自禁
就算知道實在太愚笨
到底一刻那算是緣份 天地淪陷
餘震是痛苦中一絲興奮
懷緬的 如美景一幅那災情未發生
期盼的 是彼此不傷害 卻已不可能
共你在戀中 似是餘震
讓重傷的心再添缺憾
還剩低的寄望 最後也犧牲
你的吻像龍捲風吹過 怎可對抗這吸引
身貼身 如海嘯衝擊我 使我向下沉
再走近 是我完全難自禁
就算知道實在太愚笨
到底一刻也算是緣份 仍然願靠近
誰又理矇矓夜裡天沉地暗
你的吻像龍捲風吹過 怎可對抗這吸引
身貼身 如海嘯衝擊我 使我向下沉
再走近 是我完全難自禁
就算知道實在太愚笨
到底一刻那算是緣份 天地淪陷
餘震是痛苦中一絲吸引
餘震是痛苦中一絲興奮