Apple Qooza Blog !
tszTING1994
暱稱: ``牙果___ //
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
動漫展 ; Camp ; 今日...
今天變了落湯雞 -.-
琴日去左書展 ^0^
期待去動漫展 >v&l...
暑假冇野做! 悶死人.....
好友名單
 
2008 年 7 月 11 日  星期五   陰晴不定


Form.2 last day v____v 分類: 未分類

今日系我響 Form.2 既最後一日

影左好多相 ^_____^

好吾捨得啊!

點解會有咁吾捨得既感覺既?

可能系因為我未必同番你地班嘩鬼一班喇 T^T

吾知會編去邊班呢?

我好想留番響D班啊!

但系我中文同英文都差 v_____v

啊萱

我睇完你打俾我果段野

令我好感動

因為我好開心可以有你呢個咁好既同學兼朋友

差D就喊出黎喇 TvT

啊Fai

我好愛你啊!

你俾我既感覺就系好好人啊~

不過可惜我同吾到你合照啦 >"<

期待同你一齊去動漫展也 ^____^

啊詩baby仔

我都好愛你架!

希望我地即使分左班都可以一齊傾B女一齊傾千草!

期待同你一齊去動漫展也 ^____^

BowBow

我地一齊鬧過交一齊玩過

我地都好中意笑

笑都癲都繼續笑

呢D日子我會留響心底入面

但請你都要記住 TvT

小花

記得我第一次同你坐既時候..

我吾想你都吾想..

但系耐左覺得原來同你相處系好好架!

多謝你俾左咁多回憶我..

Post 住咁多先..

我仲有某部份既相..

如果徵求到同學既意願..

我會 Post 埋我同佢地影既合照!

等去相簿睇相啦 ^_____^

最後希望大家暑假快樂!

最後最後就系多謝你地呢班朋友既支持同埋照顧!

 

發表時間:2008-07-12 02:03 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 tszTING1994 的日誌)


HuEN` 於 2008-07-16 11:51 AM 發表:
I LovE U也 "Baby`
>333
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Huen`
你點樣都系我既好朋友!
Posted at 2008-07-16 10:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



暉 於 2008-07-15 03:27 PM 發表:
你比我既感覺都係好好人啊..
好開心可以同到你一班同埋可以做到朋友^^

今年f.2真係過得好快..
期待f.3都可以同f.2一樣過得開心..XD

我都好想快D去動漫展 :D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

暉暉
我地一世好朋友 '
我愛你啊!
Posted at 2008-07-15 03:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



MayMay~ 於 2008-07-13 04:03 PM 發表:
 cm*
 
我都好唔捨得大家ar!!~ ><
 
[[不過,,就算下年唔同班..都唔好咁唔開心ar!! =]
 
因為我地2D已經一齊度過左F.2..
 
仲有美好既時光值得我地去回憶ga~ ^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 多謝 May May 既安慰!
Posted at 2008-07-13 04:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



bOw` 於 2008-07-13 02:24 PM 發表:
我一定會記住,,每一段喊過笑過屬於我地既回憶,,我會記住我地14歲既form2回憶,,一世!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

感動的說 ^3^
Posted at 2008-07-13 04:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Tz1 於 2008-07-13 02:14 PM 發表:
 CM到.!^^'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ki;D 於 2008-07-13 01:39 PM 發表:
蘋果同學;D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kiu 於 2008-07-13 01:36 PM 發表:
 APPLE:)
2d真係有好多共同ge回憶:D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



goalgetter 於 2008-07-12 01:51 PM 發表:
cM  4   Y0u""
要還哦....
=]
         瑩=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]