|
|
| Form.2 last day v____v |
分類: 未分類 |
今日系我響 Form.2 既最後一日
影左好多相 ^_____^
好吾捨得啊!
點解會有咁吾捨得既感覺既?
可能系因為我未必同番你地班嘩鬼一班喇 T^T
吾知會編去邊班呢?
我好想留番響D班啊!
但系我中文同英文都差 v_____v
啊萱
我睇完你打俾我果段野
令我好感動
因為我好開心可以有你呢個咁好既同學兼朋友
差D就喊出黎喇 TvT
啊Fai
我好愛你啊!
你俾我既感覺就系好好人啊~
不過可惜我同吾到你合照啦 >"<
期待同你一齊去動漫展也 ^____^
啊詩baby仔
我都好愛你架!
希望我地即使分左班都可以一齊傾B女一齊傾千草!
期待同你一齊去動漫展也 ^____^
BowBow
我地一齊鬧過交一齊玩過
我地都好中意笑
笑都癲都繼續笑
呢D日子我會留響心底入面
但請你都要記住 TvT
小花
記得我第一次同你坐既時候..
我吾想你都吾想..
但系耐左覺得原來同你相處系好好架!
多謝你俾左咁多回憶我..













Post 住咁多先..
我仲有某部份既相..
如果徵求到同學既意願..
我會 Post 埋我同佢地影既合照!
等去相簿睇相啦 ^_____^
最後希望大家暑假快樂!
最後最後就系多謝你地呢班朋友既支持同埋照顧!
|
| 發表時間:2008-07-12 02:03 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
HuEN` 於 2008-07-16 11:51 AM 發表:
I LovE U也 "Baby` >333
|
網主回覆
Huen`
你點樣都系我既好朋友! Posted at 2008-07-16 10:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
暉 於 2008-07-15 03:27 PM 發表:
你比我既感覺都係好好人啊.. 好開心可以同到你一班同埋可以做到朋友^^
今年f.2真係過得好快.. 期待f.3都可以同f.2一樣過得開心..XD
我都好想快D去動漫展 :D
|
網主回覆
暉暉
我地一世好朋友 '
我愛你啊! Posted at 2008-07-15 03:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
MayMay~ 於 2008-07-13 04:03 PM 發表:
cm* 我都好唔捨得大家ar!!~ >< [[不過,,就算下年唔同班..都唔好咁唔開心ar!! =] 因為我地2D已經一齊度過左F.2.. 仲有美好既時光值得我地去回憶ga~ ^^
|
網主回覆
 多謝 May May 既安慰! Posted at 2008-07-13 04:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
bOw` 於 2008-07-13 02:24 PM 發表:
我一定會記住,,每一段喊過笑過屬於我地既回憶,,我會記住我地14歲既form2回憶,,一世!
|
網主回覆
感動的說 ^3^ Posted at 2008-07-13 04:25 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Tz1 於 2008-07-13 02:14 PM 發表:
|
|
|
ki;D 於 2008-07-13 01:39 PM 發表:
|
|
|
kiu 於 2008-07-13 01:36 PM 發表:
|
|