|
|
2008 年 7 月 21 日 星期一  |
| 期待去動漫展 >v< ' |
分類: 未分類 |
我同 啊詩Baby 同埋 啊Fai 一齊去 ^v^
我地決定 3/8 去動漫展 '
你地今年又諗吾諗住去動漫展呢?
我好期待啊! ^0^
希望快D到動漫展啦! ava
距離知道編咩班仲有 [ 1 ] 日炸!
我真系好想入番D班啊! >''<
|
| 發表時間:2008-07-21 11:54 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
Sissy 於 2008-07-21 09:45 PM 發表:
對對,,我也很期待-_- 明天就知道什麼班-口-為什麼我不知道這回事
|
|