Apple Qooza Blog !
tszTING1994
暱稱: ``牙果___ //
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
動漫展 ; Camp ; 今日...
今天變了落湯雞 -.-
琴日去左書展 ^0^
期待去動漫展 >v&l...
暑假冇野做! 悶死人.....
好友名單
 
2007 年 9 月 18 日  星期二   晴天


9月18日的一個星期二 {晴} 分類: 未分類

今日係我o係今年第一次食{月餅)

兼且好悶

講完

多謝大家*

發表時間:2007-09-18 08:00 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 tszTING1994 的日誌)


Bonnie =] 於 2007-09-18 09:21 PM 發表:
之前唔係開左個XG既咩?
 
做咩又用番QOOZA既??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

因為我中2用QOOza多過XANga囉~
Posted at 2007-09-19 08:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



choiwankiu 於 2007-09-18 08:39 PM 發表:
 cm!
紫婷姐!
得4句xd...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

因為冇野好講丫
但係呢個BLOG新開張
所以咪講少少囉~
Posted at 2007-09-19 08:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



茄子 於 2007-09-18 08:30 PM 發表:
cm 4 u~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



呀果 於 2007-09-18 08:28 PM 發表:
其實個MOONcakeS係人地請我食架*
呵呵*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



clf0072004 於 2007-09-18 08:22 PM 發表:
你打咁少既..  XD
 
中秋節一定好好玩 !-\/-
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



*傻小雯﹏翼〞 於 2007-09-18 08:21 PM 發表:
CM到...月餅!?咁快@@"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



CK 於 2007-09-18 08:21 PM 發表:
第一次黎你個新blog
好靚呀!!
咁快食..我連買都未買......
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



牙嵐*]] 於 2007-09-18 08:21 PM 發表:
Cm"~~~
halo 丫 =]]
第1次黎.... ^^
好靚靚bo. . .
suPpOrT U*
ha ^ v ^

[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



pui 於 2007-09-18 08:19 PM 發表:
月餅.....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔好咁啦=3='
Posted at 2007-09-19 08:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]