|
|
2007 年 9 月 18 日 星期二  |
| 9月18日的一個星期二 {晴} |
分類: 未分類 |
今日係我o係今年第一次食{月餅)
兼且好悶
講完
多謝大家*
|
| 發表時間:2007-09-18 08:00 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
Bonnie =] 於 2007-09-18 09:21 PM 發表:
之前唔係開左個XG既咩? 做咩又用番QOOZA既??
|
網主回覆
因為我中2用QOOza多過XANga囉~ Posted at 2007-09-19 08:34 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
因為冇野好講丫
但係呢個BLOG新開張
所以咪講少少囉~ Posted at 2007-09-19 08:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
茄子 於 2007-09-18 08:30 PM 發表:
|
|
|
呀果 於 2007-09-18 08:28 PM 發表:
|
|
|
你打咁少既.. XD 中秋節一定好好玩 !-\/-
|
|
|
*傻小雯﹏翼〞 於 2007-09-18 08:21 PM 發表:
|
|
|
CK 於 2007-09-18 08:21 PM 發表:
第一次黎你個新blog 好靚呀!! 咁快食..我連買都未買......
|
|
|
牙嵐*]] 於 2007-09-18 08:21 PM 發表:
Cm"~~~ halo 丫 =]] 第1次黎.... ^^ 好靚靚bo. . . suPpOrT U* ha ^ v ^
|
|
|
pui 於 2007-09-18 08:19 PM 發表:
|
網主回覆
唔好咁啦=3=' Posted at 2007-09-19 08:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|