|
|
2007 年 9 月 24 日 星期一  |
| 9月24日的一個星期一 {超陰} -0- |
分類: 未分類 |
TODAY
落好大雨啊 TT
本來是水運會的沒有了
卻要留在學校裹 (留到 3 : 30 `` 即係照番平時咁呀~ 唉 ! )
悶死左TT
不過都有玩過 = ]
我地玩 KILLER GAME
你地識唔識玩呀
唔識等姐姐教你丫XDD
連班主任堂都有玩
呵呵``
超好玩
不過聽日就要照常番學 TT
好UNHAPPY呀
我連功課都未做哂呀 TT
都係做埋D功課先喇=V=

|
| 發表時間:2007-09-24 09:49 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
CK 於 2007-09-26 02:36 PM 發表:
|
網主回覆
55 Posted at 2007-09-26 05:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
CMCMCMCMCMCMCMCMCMCCMCMCMCMCM !~><"- -" 今日真係悶到+09 - -" ,, 最衰都係林超英 ,, 唔掛雷暴警告就唔洗咁 - -"" ,,←{咁都得?! -0-"} 仲搞到我去唔成bbq "" {嗚}
|
網主回覆
好慘TT Posted at 2007-09-26 05:34 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
*傻小雯﹏翼〞 於 2007-09-24 09:57 PM 發表:
周偉林唔係話星期四先交咩= =" 其他都唔使聽日交呀 唔係咩@@"
|
網主回覆
我..
唔知呀-0- Posted at 2007-09-24 10:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
bOw〝 於 2007-09-24 09:56 PM 發表:
火囉,,水運搞唔成仲要上堂,, >3<cm for U 我唔識玩killerxD
|
網主回覆
我都覺呀
好討厭耶><''
你唔識玩
等我教你丫^^ Posted at 2007-09-24 10:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
hO ming 於 2007-09-24 09:53 PM 發表:
我都識玩KILLER LA! 唔洗你教LA! =]
|
網主回覆
哎唷~
你竟然識玩=V= Posted at 2007-09-24 10:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|