我已經2個月冇打過q00za喇`
希望吾好見怪`a0a''
講返正題先=]
我諗各位已經開始放暑假喇`
你地打算係依個時候做D咩好呢`
如..(返大陸..做暑期功課..出街玩..陪屋企人..?) 定係打機牙`
喔`有冇比我講中你既野呢`-3-
以我'',,無聊到爆l0r`
又吾想做功課''
出街''D fd返哂大陸'得我冇返`
所以``
得返1 D又吾係幾fd個d人係到`-__-
不過又係依家時候`
令我睇左1本書問左1 D IQ題`
等我黎問下你地'`
ya`-(._.)-
下面個D IQ題`希望你地答得哂喇`
第1題` 魚冇腳,,蟹冇尾,,咁蝦冇乜野呢`?
第2題`點解1粒綠豆跌左落地下會變左1粒紅豆呢`?
第3題`如果係廁所到見到朋友,,最好吾好講咩呀`?
第4題`魚蛋粉入面有魚蛋,,咁咩粉入面有雪糕呢`?
最後1題`連先生個仔生出黎平定貴`?
答案係下個日誌到講嫁喇`
|