今日''我知道左我個best fd同我唔係fd嫁啦''
但我想同佢講返''{做返朋友呀''好嗎''!?}
但係我講唔出口''點算~~
今日放學之後''我地坐係到傾陣野''
我想係個個機會到同佢講返''{sorry!!}
好彩''有個中間人同我講比佢聽''
佢講返唔知點樣先可以同我做返''
不過佢同我講返野我都好開心嫁啦''
之後''我地打算去打波''佢地同我玩返''
我真係好開心好開心''^^
係個到打個陣''我地傾返野啦''
係個個時間到''我諗我同佢做返朋友啦''
希望佢能夠唔記得之前d野啦''
又頭開始過''好嗎''??
|