琴日終於考都哂試~
去嗰個唔知乜鬼青協農莊
上山半粒鐘~落山半粒鐘
攰都攰死
又熱又曬!
今日起身
隻腳好似廢咗咁
痛到痴線
唉~依家又要準備出去
.........................bye~.......................