唉~DT+HE最後一份功課都俾人鬧到痴線
嗰陣真係好想喊
我已經好攰''心力交瘁.....你可唔可以放過我啊!!!!!
組長我知你都好辛若嫁喇
辛若哂喇
點解我要係人哋口中先可以知道你ge諗法
點解就你唔可以親口同我
點解啊!!!!!!