|
|
| ♥♥2010-11-18♥♥ |
|
今日好悶呀!!
english超好成堂做poster
yoyo
IS悶;
放學去band;
有d想退band既feel呀!!
點好呢;[
|
| ♥♥2010-11-17♥♥ |
|
又吾開心啦;[
maths又吾合格呀...
lunch睇波.
放學同fd挽
vivien又陪我啦!!!^^哈哈哈
|
| ♥♥2010-11-16♥♥ |
|
開心開心呀;]
今日小支請我食chocolate呀!!thx:
lunch某某請我食sweet;]thxthx
好想快d到生日呀;(5/12)
吾知會吾會有好多人送禮物俾我呢;?!
放學返band;
同大band一齊練
練到6:00幾先放. |
« | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | ... | 182 | » |