今朝擔心死啦(中史總測)
但放學個時好快就測完lu
放鬆曬
放左同vivien去蚊之買野飲再返返學校hea
同vivien hea到6:00就返屋企啦;]
自己1個返
有d寂寞添(哈哈)
返到屋企開完電腦就去左洗白白
再挽電腦
食飯;
死左啦!!
溫書溫到我死左...
仲要係中屎囉.
最吾鐘意就係中屎;[
今日成日都係溫書;溫書&溫書
唉....
我今日要溫maths;中屎;english呀!!!!!!!!!!
help me
今日吾洗返band;但係係屋企悶死
又吾想溫書喎;[
係咁睇碟.
之後做左陣功課
睇電視;沖涼
------------------------------------------------------------
你吾洗同我講對吾住喎;
我吾會怪你以嫁;
咁你要快d上到網再同過我傾啦!!