病左呀!!好辛苦啊!!
發燒呀!!燒到一百零幾度呀!!
人生第一次燒到禁高囉....
都吾知返吾返到學呀!!
救下我啦!!
今朝起身.勁累囉
跟住隻眼又好累個頭痛
訓左係梳發到.好似郁吾到咁
呀媽11.00起左身
食完野
就帶左我去睇醫生啦!!
醫生話我發燒.咳.喉嚨發炎
要食4種藥+1支藥水
仲係我最憎果支(粉紅色)
跟住去左日昇食野
周姨黎左
過左一陣
嬸嬸打電話俾呀媽
叫我呀媽開枱
3.30開始
我就去左訓教
訓醒
個枕頭濕灑
起身一陣
就食野啦!!
好吾開丫...
讀埋呢年就要走啦!!
嗚嗚....
好吾捨得D Friend &Teacher丫!!
估吾到禁快就六年级啦!!
跟住就要升中一
吾開吾開吾開吾開吾開吾開丫.....................
點算呢?!
救吓我啦!!Help me哦!!
不過...
我一定會去探D老師嫁!!
自己成日都話吾想升中學
不過只可以講,吾可以做呢!!
唉.........
算啦!!
仲有三日詐...
就返學啦!!
你地準備好未呀!?
依家既心情係點呢!?(ok la)
我好想快D呀!!
你地想吾想啊!!
係咁先啦!!
88.....