6月13日
好開心牙!!
終於考完試啦!!
可以盡情去玩!!
不過.....呢幾日都落雨,所以冇得落去玩
好想個天出太陽牙,求吓你啦!!吾好落雨啦!!
我放左學就同牙霖、牙奶、牙萍、家姐一齊食飯
而牙蚊、牙檬就去左日昇食
我地食完野就去找牙蚊同埋牙檬
然後..牙奶就去左買氣球和水
買完就去左5樓個公園玩水彈
玩左一陣,牙媽打電話俾我問﹕[你地係邊牙?]我答﹕[係商場囉!!]牙媽說﹕[你地要怏D反屋企牙]我答﹕[知啦!!]
而我同家姐就反左屋企
反左屋企,我地囉D氣球玩!!好好玩嫁!!^^
牙媽反到屋企,我就將D氣球掉左去.
|