呀 呢次死得啦
溫到冇溫過書呀= =
今晚又要通宵溫...
真係好折墮呀!!!
今日英文堂
我•番薯•仲有唔知邊幾個係度訓覺
突然間"砰"
搞到我嚇到撞左落張杏桌子果到
痛到抽筋........................