唉 點解我呢排訓唔著= = 成4點30分先黎打- -(冇野做)可能我太掛住佢囉 我覺得炸- -
好期待星期一ge來臨呀 我係唔會講 好秘密ge一件事黎^-^! 冇野做 去做功課先 睇黎又要通霄lu-3-...