今日,我最唔想發生既事來了.中4,新既一年,新既開始,我間學校都有新既野,就係英文唔係一班上,分左8班,由成績排,4E1-4E8,E1最好,E8最差咁分,我點解要入左E1- -面對一班唔識既人,而且個個都好似好勁咁,我好緊張,上星期MISS講左我地要自我介紹,我就心想:大獲!要對住班唔識既人用英文自我介紹,英文唔係問題,個問題係對住D唔識既人- -我份人都幾SHY(對住D唔識既人個陣),第1,2堂就係英文,OMG!!E1入面我一個都唔識-0-以為佢一入來就開始,點知佢話:大家READY YOUR POWERPOINT未?我想:咩話!要整既咩!!原來可以整可以唔整既,我都冇咁怕...之後佢想開電腦,點知部野唔聽洗,開唔到,之後佢出左去搵人借ROOM上堂,點知借唔到,佢走來走去,過左一堂!我心想:今次唔洗自我介紹??發LA!點知佢即刻返來同話:NOW WE CAN GO TO THE CIT ROOM!我就知我今次大件事....到左CIT ROOM,我見時間得返30分鐘,我個班有18人應該到唔到我掛(因為D人要POWER POINT,加埋電腦好慢),點知,佢地一個一個去,個個都1分中都冇就完左囧!(點做精英GA- -),我心中忐忑不安,到左9:44分(9:45完)到下一個,之後到我,我心想,今日唔洗我做LA 掛,點知,天意弄人呀!!我一出去,佢即該打鍾- -MISS話我講埋先- -之後我勁緊張咁講:GOOD MORNING EVERYONE.....期間MISS勁問我野- -可能我個英文名好吸引佢∼_∼(PRINCE),最後比佢問到我都煩死先放人走...終於放下心頭大石!!
食飯個陣,我地幾個食D黑色既白汁飯(KAI坤話係白汁),食到我地死咁- -前個幾日都好好食- -今日唔知間野咩事...之後上阿老譚堂,佢勁叫我個名- -(佢只識我地之前3D既人),我讀4S(SCIENCE)既,我學校得4S,4A1,4A2同4A3,一班理科,咁多勁人佢係要叫我= =
今日講住咁多先,第1日寫!真好玩!
|