面皮厚係罪泥嫁!!!>口<
呢幾排嗰條友係咁問人拎生日禮物lo~~
大佬牙,佢自己都未生日就勁問人拎...
知唔知個醜字點寫嫁!?
今日生日嗰個都未問人拎la,
佢有資格咩??
佢又唔係唔知佢自己嗰D"好朋友"其實都唔鋸佢喎....
好辛苦牙!!!!
唉~~
呢幾日真係超~辛苦lo~~
日日都要去正VA d3...
之前嗰件變左la~~(其他人嗰d都係!!)
我的!!! 都係我的!!! 陳柏文的!!! 歐啟豪(前) 歐啟豪(後) J軒的!!! VA室 都係VA室 嚇死人既人頭公仔"
最後,
祝菜頭生日快樂牙!!!!!>U<
|