好耐冇打啦!!真係唔好意思呀!!我會經常update呀!!!!!
打番2007.10.18先,
係我既生日呀,我諗住冇人記得嫁!!
但係有好多人送生日禮物比我呀,
多謝呀!!
2007.10.19
放假呀,同KITTY一齊搞唱K生日會呀!
有好多人去呀~~~仲有好多生日禮物呀!!
唱左好奈!好開心,之後仲去左影貼紙相!
之後同KITTY同TIFFANY食BBQ,好好食.
但係之後又肚痛呀~真係好慘呀~
2007.10.25
第一日運動會!
好輕鬆呀!!超悶~冇參加比賽
做左一陣啦啦隊~同義社(豆)大喊~~
2007.10.26
第二日運動會
同KITTY講生日快樂!!!
仲要公喜KITTY,
佢攞左4金一銀呀,
仲有GIRLS C GRADE OVERALL CHAMPION呀!!!
真係好叻呀!!
公喜自己個社有啦啦隊第一∼
SAMUEL攞左CHAMPION呀∼公喜曬呀∼∼∼
2007.11.1
今日返學校~同d f.1玩games
個d f1話我地去掃街啦~真係慘呀
放學啦!!同KITTY去旺角食飯,
佢來我屋企玩同做功課呀~~
最後,要多謝KITTY侍我打BLOG呀~
拜拜
|