今日同花出街,去左高士得
buy左件3
then..去左水坑尾行下~
之後好笑喇 我睇3 ..花就出面等我;
咁呢..花花..你明ga! 個2條友..哈哈好笑都
點知我地行左成個圈-3-佢地仲係到;
之後反歸見到2條友-3-
5知仲咩係到俾-0-' 上到車..
又見到d 眼硍ga野*3* 吐...(佢)令到
好笑到佢丫.. 今日就係咁啦~
咁呢......就呢....我就整左d(黑黑的xx)比你地睇下啦~!!
-3- 係餅乾
因為我去左台灣,
所以呢....咁.... 哇;食到超開心
去左好多地方;...去到海邊 好爽!!
個海丫....令到*
仲buy左好多野tim~
ps: cm plz