好耐冇打lu~*
咁所以呢..今日同大家分享下{1點點事}
上次學校出去睇xx野..; 個條粉腸
好好好好好好好好好煩
-3-關佢咩事呢? 咩都有佢份?
係中午時.......
不夠我而攰死了;無聊到幻想自己係超人....
直頭紙上談兵 之後我又冧自己係多啦a夢.....
間直天方夜談 咁所以我冧到攰就訓左啦~*
嘿嘿.. 今日同lam 小云 去食野*~
then-> 周街去;過了1小時. , . , . , 到了無聊極點
{就玩野} 照low仔相 *3*
之後 咱們回家去了;