未夠好的小日記
我就是未夠好!如何會更好?
最新文章
我該如何是好?
2009-12-16
得番一百四十八日...
玩大了嗎?
文章分類
全部 (5)
日有所思 (1)
未分類 (4)
站內搜尋
每月文章
ttkb
暱稱: TszKit.Tang
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
好友名單
展翹
翠欣
秀蘭
子豐
文俊
振飛
潘瑜
港深
竇鴻
敏堯
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2009 年 12 月 16 日  星期三   晴天


2009-12-16 分類: 未分類

說過要好好溫習,但是從沒做到!
逝去的時間是不會回來,怎樣都不會回來!
要努力應付會考嗎?一定要讀中六嗎?
答案是要!要!要!
我不明白!就算讀到中六咁又點呀?
一定讀到大學既咩!
倒不如及時行樂...明天既野天日先算啦!
中六為何?

發表時間:2009-12-16 10:13 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 ttkb 的日誌)


fungfungtree 於 2009-12-17 01:11 PM 發表:
冇錯~
正所謂對酒當歌人生幾何~
又如李白所說人生得意須盡歡~
莫使金樽空對月~
中六是令自己比其他中五學生強的証明~
所以一定要到達中六水平呀~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]