得一個系家. 真系悶呀!!!! 悶到甩6!!
再次說聲. 我愛你.! 樂凱鈴!!
訓吾到呀.! 4點訓.7點幾就起左身喇. 希望安仔講啲野吾好系真喇.!! 唉!!依家好心up囉!! 好吾開心tim!.. 見到安仔變成甘. 我覺得自己好似做左錯人甘. 唉!!!!
我愛你.. 樂凱鈴! 同你過左一個開心既暑假!! ^_^!! 依家既生活.又系得自己一個系家打機食煙. 真系好悶呀!! 不過算喇-3-vv.我一定會乖乖甘聽你話. 吾出去偷食..haha
過得好開心呀.過兩日.. haha..吾講得心事講得俾你地聽tim. 因為你地只是我學校的fd-.- haha. 冇野打lu.