我會尊重你既答案. 冇咩好講lu.你到做到呢個地步. 學識放低你吧! 找過第個仲好可能吧..
老實說,qooza根本只是我打日誌給自己看.
點解依家睇番我所打過既野.雖然你冇樣做到.但我如果吾睇番我到吾記得左.. 希你會入去睇下喇. 吾系呃你.
到好耐冇打過lu.一入黎睇番原來我打左甘多對你既野.但要登入先睇到:) 好多野刀系一夜之間改變了. 我認我講野有時系過分... ............ 對吾住!! 真的.好想和你再一起.! 可能這也是我一相情願吧!單純的想法永遠沒改變. 如果你記得pw你可以入黎睇下既-
吾想再講了. 講起就一團火. 平時我已經低聲下氣了. 錯了講兩句仲可以惡過我? 我錯有冇試過甘?一次到冇!!! 你叫我等你?我宜家覺得吾使等LU 成個人輕哂甘. 做得太過態了. 呢排你邊有理我.