今日返工,哈..幾happy
有個鬼佬客一入黎就問我識唔識講英文=﹏=
鬼鬼: can you speak english?
彤: um....a bit=.=
彤: to speak english, i feel so nervous...haha
鬼鬼: hahahahaha....=V=
之後我就同佢交流一下
原來佢係新西蘭黎架!黎過HK 3次,我諗佢應該幾鍾意HK^^
佢叫我去外國讀u,見識多d..哈哈=.=想得太遠..有邊個唔想去姐
佢俾左佢手機入面既相我睇,就係新西蘭既view,好nice
好開心..=)
彤: you are so talkative! haha...very good!
鬼鬼的朋友: yeah...but talk too much=﹏=
就係咁...令到我心情非常愉快
其實今日仲有好多鬼馬野=.=
但係驚講哂出黎,你地會悶呀
月尾就唔say bye喇..可能都會唔捨得班同事
因為而家都唔錯,只係體力上既問題
點解要問我..
唔問當事人?
難道我又會知?
有時有d野..外人係唔會明
其實我而家所做既..會唔會漸漸變左一位壞的christian=(
呀!唔記得左呀!!!!
9號果晚見到班同學都仲記得架!!!
mo,喱喱..生日快樂呀=]
sorry..遲左小小
呀!蠢人!
點止遲左小小=.=
|