回憶一下...choir
可能會悶親你地^^"
記得有一次早會,聽到choir唱一首普通話歌..非常悅耳
於是決心要加入choir
在某一個下午,miss張幫我試音,我...勁緊張!哈!
我一路拎住自己個水樽,愈捉愈緊,最後水樽...變形了
<Perhaps Love>這首歌可算給我最深刻的印象
因為表演人數只有十多人..仲要分部唱
走音的話..就.....樣衰啦
還有..那次表演,媽媽和家姐是第一次看我^^"
記得小學畢業典禮,我上台拎獎(好難得有獎拎=﹏=),很可惜媽媽要上班
雖然我一直都不介意...但是還想她看一看我
還有一次,對..就是校際音樂節,難忘的是有人相擁繼而落淚(想不到會有人 )
他們的努力有成果,所以感到很光榮,因而落淚
我也很感動哩^^
UM....好似講得太多喇可^^"
|