tung0913
暱稱: 阿彤
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-03-29
2010-03-18
2010-03-17
2010-03-12
2010-03-09
文章分類
全部 (381)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 381
留言總數: 313
今日人氣: 12
累積人氣: 14881
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 5 月 23 日  星期五   晴天


2008-05-23 分類: 未分類

今日晨早9點去到文化中心幫MISS手..

我搭緊地鐵果陣..勁爆多人呀!人貼人,搞到我驚驚地=﹏=

跟住我電話響..又唔方便拎喎,係咁響..好樣衰

我琴晚"又"唔知點解訓唔著喇...

不過有時訓唔著都ok架,聽住903發仔既節目..幾舒服架

之後會合承風

就搬下野,貼下野,剪下野......

lunch去m記...唉~d大陸人有時會話人地唔尊重佢,歧視佢

但又唔諗下自己既行為點解不受尊重...(不過只係指某部份)

頂!

聽日星期六啦...正呀!唔洗咁悶啦!

因為媽咪唔洗返工,起碼有個人可以俾我望下先啦T^T

正!爽!!!哈!!!!



2008 年 5 月 20 日  星期二   晴天


回憶 分類: 未分類

回憶一下...choir

可能會悶親你地^^"

記得有一次早會,聽到choir唱一首普通話歌..非常悅耳

於是決心要加入choir

在某一個下午,miss張幫我試音,我...勁緊張!哈!

我一路拎住自己個水樽,愈捉愈緊,最後水樽...變形了

<Perhaps Love>這首歌可算給我最深刻的印象

因為表演人數只有十多人..仲要分部唱

走音的話..就.....樣衰啦

還有..那次表演,媽媽和家姐是第一次看我^^"

記得小學畢業典禮,我上台拎獎(好難得有獎拎=﹏=),很可惜媽媽要上班

雖然我一直都不介意...但是還想她看一看我

還有一次,對..就是校際音樂節,難忘的是有人相擁繼而落淚(想不到會有人)

他們的努力有成果,所以感到很光榮,因而落淚

我也很感動哩^^

 

UM....好似講得太多喇可^^"

 



2008-05-20 分類: 未分類

點解會咁架..

其實可能唔係我想像中咁..

我唔想你咁...

但我又可以做d咩...

 



2008 年 5 月 19 日  星期一   晴天


2008-05-19 分類: 未分類

好悶

想快d...上班去...=﹏=

今日發左個好正既夢..哈哈!

發左3個夢..3個都係好夢,不是惡夢

好開心呀^^

家姐就黎返工啦T^T,,死啦我..



2008 年 5 月 15 日  星期四   晴天


2008-05-15 分類: 未分類

昨日..踩單車

係堤壩見到好多貓仔,唔知住係果到會唔會餓死呢

曬~好曬~

曬到而家對手紅哂..又痛../.\

回到家..支力!食完野訓左係梳化到...好似好快訓著左

今日下午回校討論展覽

好似幾好玩咁喎..呵呵!正正!

地震死左好多人...阿媽幫我係捐左錢..希望幫到佢地啦