估唔到開電腦...都係一件咁難既事
咩星期六日先開得電腦...
我星期日好少玩架囉...應該係平時都好少玩
成日同我講規矩...而家呢到係屋企呀..我唔係<逃>入面既主角!
最憎人地唔俾我做呢d..又唔俾我做果d...
鎮住哂..
好..講第二d~降降火先...燥底呀我
今日放學去左睇班際足球
5B VS 5D
lok哥臨去到球場既時候..話"不如唔好行住啦"
原來佢話佢...."我好緊張呀!行慢d行慢d"
=﹏=男仔....踢波大過天,其他野又唔見佢緊張喎
關淮隻手爆左..好多血呀..好似好痛
BOBO...好神..
最後5D贏左
呀..其實踢波成日要用個頭頂佢
都幾受力架喎..
我上次俾個排球飛落我頭頂
我覺得幾痛,震一震囉...腦震盪
都唔好玩
|